طنّاز
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نمایان شدن فساد عرفان کیهانی

 
اقدامات تروريستي، عقايد الحادي و تفكرات شيطاني با 3 بار دستگيري

خبرگزاري فارس: رئيس فرقه كيهاني كه اخيراً و براي سومين‌بار به‎اتهام ارتداد، ساب النبي و افساد في الارض دستگير و در بازداشتگاه اوين به‎سر مي‏برد، قبلاً دوبار دستگير و هشدارهاي لازم به وي داده شده بود.

يك مقام مطلع به خبرنگار فارس گفت: رئيس فرقه كيهاني بار اول در اوايل ارديبهشت و بار دوم حدود سه هفته قبل به مدت 24 ساعت دستگير و سپس آزاد شد اما از آنجايي كه از اقدامات الحادي دست برنداشت و به قوانين و مقررات تن نداد و خود را اصلاح نكرد براي سومين‌بار دستگير شد.



وي اظهار داشت:‌ رئيس فرقه انحرافي كيهاني بار اول به دليل داير كردن دفاتر متعدد و ترويج افكار انحرافي و ادعاي دروغين درمانگري دستگير شد؛ درحالي كه براي فعاليت هيچ مجوزي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نداشت. بر همين اساس به نامبرده براي شفاف كردن فعاليت‌ها دو ماه مجوز داده شد اما نامبرده همچنان دست از ارتداد و قانون‌شكني برنداشت.



وي اظهار داشت: سركرده گروه ادعاهاي كفر‌آميزي دارد. شيطان را معلم اول انسان مي‌داند، او را موحدترين فرد خلقت مي‌داند، معتقد است شيطان ركورددار عبادت بوده است و العياذ بالله عقيده دارد شيطان اگر سجده هم مي‌كرد، خدا مي‌خواست او را از درگاهش بيرون كند.



وي يادآور شد: سركرده اين فرقه مدعي است ما به مقام خدايي مي‌رسيم، عوالم را طي كرده و به ملكوت مي‌رسيم و جهان موازي و بي‌نهايت ناسوتي داريم. سركرده اين فرقه انحرافي همچنين معتقد است؛ پيامبر خودش قرآن را نوشته و العياذ بالله قرآن پر از تناقض است.



مقام آگاه اضافه كرد: وي به فعاليت‌هاي خود ادامه داد و از يكي از كشورهاي آسياي ميانه دكتراي افتخاري دريافت كرد كه از نظر وزارت علوم اين مدرك فاقد اعتبار و ارزش است. پيرو اين سفر تعدادي از مديران نزديك به خود را ظرف يك هفته به خارج فرستاد و عده‌اي براي دوره فرادرماني از كشور خارجي مجوز دريافت كردند كه اين حركت بعد از دستگيري مشكوك به نظر مي‌رسيد.



وي تاكيد كرد: اين فرقه انحرافي عقيده دارد ارمنستان پايگاه اديان مختلف در شرق كره زمين است و هر ديني در آينده در آن كرسي خواهد داشت و ما بايستي سريع كرسي مورد نظر خود را در اين كشور كسب كنيم.



منبع مطلع تصريح كرد: رئيس فرقه انحرافي كيهاني حتي نتوانسته ديپلم خود را كسب كند و با مدرك دكتراي افتخاري كه پس از تخلفاتش دريافت كرده سعي مي‌كرد مردم را فريب دهد. با اينكه به وي مهلت داده شد تا براي دوره روان‌شناسي و فرادرماني مجوزهاي لازم را از وزارتخانه‌هاي ذي‌ربط از قبيل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و كشور دريافت كند، هيچ اقدامي انجام نداد و مخالفين خود را با عنوان مافياي دارو تخطئه مي‌كرد.



وي اظهار داشت: اين فرقه انحرافي به هشدارها توجه نكرد و در نتيجه يكي از افراد وابسته به آن كه مدارك، كتاب‌ها و سي‌دي‌هاي انحرافي و گمراه‌كننده فرقه ضاله را توزيع مي‌كرد، دستگير شد. اين فرقه افراد ديگري را براي توزيع محصولات انحرافي به كار گماشت كه 5 روز قبل سه نفر اين افراد بازداشت و روانه زندان شدند. همچنين كتاب‌هاي ضاله و سي‌دي‌هاي گمراه كننده نيز ضبط گرديد.



مقام آگاه افزود: برخي از مردم كه متوجه فريب اين گروه شده بودند با استفتائاتي از مراجع تقليد در مورد اين گروه ضاله جويا شدند كه پاسخ علما و مراجع، تعطيلي جلسات اين فرقه ضاله و انحرافي و برخورد قضايي با مسئولان آن بود.



بنابر اعلام مراجع ذي‌ربط نام‎برده همچنين داراي سوابق گروهكي بوده و مدعي عرفان اسلامي - ايراني مي‌باشد. همچنين ادعاي درمان بيماران با اتصال به روح‌ القدس (فرادرماني) را دارد. وي همچنين در زمينه گناه تسخير اجنه نيز فعاليت دارد.



منبع مطلع همچنين به اقدامات تروريستي اين گروهك اشاره كرد و گفت:‌ فرقه كيهاني طي 2 سال گذشته، 2 فقره ترور تشكيلاتي داشته كه شاكيان پيگير شكايت خصوصي از وي هستند.



وي اضافه كرد: دو تن از مريدان اوليه اين گروه كه پس از مدتي پي به انحراف آنها بردند و پيگير روشنگري و محكوميت اين فرقه در دادگاه بودند از سوي عوامل اين فرقه تهديد و مورد ترور قرار گرفتند. يكي از اين افراد وقتي متوجه شد كه نامبرده ديپلم و سواد آنچناني ندارد و همسرش با القاي اين افراد از نزد وي فرار كرده و به نزد اعضاي فرقه رفته و اسير اين فرقه شده از آنها شكايت كرد و فرد ديگر كه با داير كردن كلاس‌هاي جديد انحرافات اين فرقه را برملا مي‌كرد، مورد ترور قرار گرفتند. نام‎برده اخيرا از حادثه ترور به طرز معجزه‌آسايي نجات پيدا كرده و شكايت از كساني را كه او را از طريق پيامك تهديد كرده بودند؛ در دستگاه قضايي پيگيري مي‌كند.

  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:نمایان شدن فساد عرفان کیهانی ,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    tannaz

    امیر و سجاد

    tannaz

    http://tannaz.loxblog.ir

    طنّاز

    نمایان شدن فساد عرفان کیهانی

    طنّاز

    به وبلاگ من خوش آمدید

    طنّاز